Pages

Wednesday, May 4, 2011

Osama mati dibunuh tanpa senjata?

Rasanya rekaan semata-mata. Untuk menutup kemaluan Amerika Syarikat yang memang tak tahu malu tu. Tapi, rakyat Amerika yang bangang tu, percaya je cerita ni walaupun dah sah gambar edit guna Adobe Photoshop. Dah banyak kali dah zaman Presiden Bush dulu umumkan kematian Osama Laden. Ni Obama pulak nak teruskan tradisi umumkan kematian Osama. Banyak betul nyawa Osama Laden ni.


Tengoklah betul-betul.
Janggut pun bagi kaler itam sikit.


Ni?


Jangankan Osama, Bush pun boleh kita edit muka dia jadi macam ni..


**Pada aku, tujuan Amerika ialah membangkitkan kemarahan masyarakat dunia Islam dan melakukan pemberontakan dan tunjuk perasaan. Dan inilah yang boleh dijadikan alasan Amerika untuk menyerang negara-negara majoriti Islam yang seterusnya selepas Afghanistan dan Iraq. Mungkin jugak untuk melemahkan negara-negara Islam yang selepas Tunisia, Mesir, Libya, Syria, Bahrain, Jordan, Lebanon dan sebagainya melalui tunjuk perasaan dan pemberontakan. Aduh, dunia semakin tidak selamat untuk diduduki selagi adanya Israel dan Amerika berkuasa di muka bumi ini..



3 comments:

  1. masaalah skrg jgn rakyat amerika,rakyat malaysia pun percaya malah suka lagi apa lah punya mangkuk

    ReplyDelete
  2. tak habis ammerika nak tunjuk kta depa hero...rakyat malysia pulak jenis mudah pecaya...memang pandai uat lawak amerika ni..hehhee

    ReplyDelete
  3. Sebelum kita boleh percaya tentang kematiannya, kita hendaklah terlebih dahulu percaya tentang kewujudannya. Kalau kewujudannya pun dipertikaikan, apakan lagi kematiannya. Kita tunggu dan lihat.

    ReplyDelete