Pages

Thursday, December 16, 2010

Seiko Diver Monster

Kalau korang ada Jam Seiko monster dial oren & Hitam, sesekali korang boleh tukar dial dia macam ni.. Nampak lawa pulak. Tapi dah mcm seiko 5 neo-monster pulak. Kalau yangboring-boring kat umah, tengok ada jam monster oren & hitam ni, boleh la tukar dial dia. Err.. sanggup ke nak bukak caseback jam Seiko Monster yang baru ni..?? huhuhu... (kalau aku tak sanggup..hehe)
Gambar ihsan
Aku agak busy sekarang ni, tak jumpa lagi jam-jam yang baru untuk dikongsi bersama di blog ini. Insya Allah, tahun hadapan aku akan cuba aktif balik dengan memaparkan jam-jam lain pulak.
Horology for Unity..

5 comments:

  1. Aku pun tak sanggup bro... jam baru tu... Haha...

    ReplyDelete
  2. Aku pun tak rela jam baru dinoda .. haha!!

    ReplyDelete
  3. Ijan: Mata pun madah dial oren ngan inner bezel itam macam lebih ngam..

    Man: Cun.. Jam tak juai,pasal bukan aku.. haha!! Gambo ihsan internet je ni.. saja kongsi idea ngan rakan-rakan..

    ReplyDelete