Pages

Wednesday, November 10, 2010

Seiko Monster Automatic 7s26

Seiko Monster Diver 200m Automatic
Seiko diver monster ini merupakan salah satu Seiko Diver yang mesti simpan bagi peminat Seiko Diver. Ini kerana terdapat kepelbagaian warna yang menjadi buruan kolektor.
Terdapat 5 jenis warna yang terdapat di pasaran. Tetapi kebiasaanya kita akan jumpa warna oren dan warna hitam di pasaran. Warna kuning, merah dan biru memerlukan sumber kewangan yang sangat besar untuk mendapatkannya kerana warna tersebut merupakan edisi khas dan edisi terhad.
Bagi yang monster mania, gambar di atas dapat menerangkan bagaimana tarikan Seiko Monster ini kepada salah seorang kolektor Seiko Diver. Sangat seronok untuk memiliki Seiko Monster kerana jam ini sangat selesa berada di pergelangan tangan.

6 comments:

  1. Err.. mana mau cari, semua monster kaler kuning dah semua orang simpan.. erk!! mana mau cari lagi.. haha!!

    ReplyDelete
  2. Kat ebay ada warna merah kut kalau tak silap.tu pun rega RM2.5K.. x berbaloi harga dengan movement 7s36-XXXX.23 jewels.. baik beli rolex vintage maa.. haha!!

    ReplyDelete
  3. Yg merah tu aku mau. Tp harga tak hingat... rasa nak spray ja monster aku tu. Haha

    ReplyDelete
  4. Tu la pasal.. agak2 ada tak dial aftermarket dia lepas ni? haha!! Warna, nama limited edition, font bezel ngan cyclop kat cermin dia je yg buat harga dia mahal.. cis!!

    ReplyDelete