Pages

Thursday, March 11, 2010

Ingersoll Automatic 25 Jewels (A Legend Alive!) RM1550 NEGO!!

INGERSOLL Since 1892
James Dean Limited Edition 300 units around the world
Kotak jam ni selepas lama dibeli dari Mr Dils (jamkaki5)
2 minggu selepas dibeli, timbul lak rasa nak jual.
Mungkin jam ini terlalu besar buat aku. Tangan aku cekeding je.. hehe!!
Jam ini aku beli sebab saya suka jam-jam limited edition dan sukar didapati.
Namun aku terpaksa terima hakikat yang tangan aku hanya sesuai untuk jam-jam Diver..
Hmmm....
Terdapat gambar James Dean di dial jam ini.
Rasanya dalam beberapa tahun selepas ini mungkin harga jam mungkin meningkat.
Prestij jam ini iaitu terdapat hanya 300 unit sahaja di dunia..
Caseback jenis see thru case
Masih baru beb!! Tak perlu risau nak servis ke apa ke...
Terdapat gambar lagenda yang telah lama meninggalkan dunia yang fana ini..
Semua masih tak terusik. Original..
Yang menariknya jam ini, buckle jam disediakan dalam bentuk Deployment Buckle yang tak merosakkan tali kulit jam ini.
Jam ini boleh dikunci untuk menambah power jam.
Sangat sesuai untuk dijadikan pelaburan di masa akan datang. Mungkin di Malaysia hanya terdapat seketul ini sahaja? Atau mungkin hanya ada 2 ketul sahaja?
Boleh di bandingkan pada tapak tangan. Memang beso..
Casing menggunakan warna emas..
Saya beli mahal, nak jual murah je asalkan pulang sedikit modal aku beli jam ni.
Rugi sikit takpa..

Berminat untuk dapatkan model yang super duper rare ini?
sms: 013-8489441

3 comments:

  1. wow..cun gila2 jam tu bro..james dean lagi tuh..mmg cun laa..kalau laa sy ada duit..mmg sy beli dah...hahaha..

    ReplyDelete
  2. Dah beli, nak jual balik.. wakaka!! Sekejap je rasa best pakai.. pastu pakai sanmurai jugak best..

    ReplyDelete
  3. Wonderful article. Fascinating to read. I love to read such an excellent article. Thanks! It has made my task more and extra easy. Keep rocking. Ingersoll Watches

    ReplyDelete