Pages

Thursday, July 9, 2009

Preview

Blog ini merupakan tempat untuk saya memaparkan koleksi-koleksi jam yang telah saya kumpul. Bagaimanapun, saya juga akan mengiklankan produk-produk dari Mukah Sarawak untuk jualan kepada mana-mana pengunjung yang berminat dengan produk-produk dari Mukah Sarawak. Tidak lama lagi, saya akan mengiklankan produk dari Mukah seperti Keropok Ikan, Keropok Udang, Terendak pelbagai saiz dan warna, Jam-jam yang akan saya keluarkan daripada koleksi saya, dan pelbagai lagi akan menysul kelak... harap bersabar..
Call/sms: 0138489441 Email: rizal_rejli@yahoo.com

Ada jugak yang bertanyakan Jam2 yang baru saya dapat dpd rakan2 peminat jam.. kalau harga superb mungkin aku lepaskan jugak, walaupun keberatan hendak melepaskannya.. Jangan malu2 untuk bertanya tentang koleksi-koleksi saya ok?

No comments:

Post a Comment